00:00
00:00
View Profile Rukkus

41 audio Reviews with Responses

All 77 Reviews

That's what I'm talking about bud.

TheBiocide responds:

Heheheheh, good to hear from you, man. Glad you like ^_^

Holy shit. This took the heaviness to a whole other level. Big ups bro! Loving this.

Ravitex responds:

I'm glad you enjoyed it!

Haha I'm totally digging this track man! Great way of remixing a classical track! Keep it up man, I wish the drop was longer!

hairyscaryDJ responds:

rofl thx man! just made it for the lols tbh

Yeah baby!

TIMarbury responds:

:D hell yea

Oh hell ya. Nice dark melody dude. I love how dramatic it sounds with those strings bursting in the background. Winner for sure!!!

TIMarbury responds:

thanks dude i hope i can pull out a something!

Feelin' it

Everything about this track is absolutely outstanding and unpredictable. From soft trance pads and light piano keys, to a groovy flow with bumpin drums, to grimey dubstep. This track has it all man. Great work! Glad to see you're going to be uploading stuff every single day as well lol. (seeing as you usually upload a track like every 5 months).

Golden track man, Golden
~NK~

Michael425 responds:

Thanks man. Yeah I really hope I can keep on uploading songs because I haven't uploaded many in the past.

Thanks for the review.

~{425}~

Alrighty Then.

Damn Solkrieg, you've improved a ton since I last heard your dubstep. This track its great. I love the shaky, quivering synth you used and the drops are mad heavy. And all of the effects/ filters you utilized are really well placed.
Its honestly a blast watching so many producers like you improve over time and start reaching their potentials. Keep it up buddy!
~NK~

Solkrieg responds:

Thanks so much! Means a lot coming from you!

I must give credit where it's due though, Spwee had the original "shaky" synth. He made it with 3xOSC, pretty cool synth so I decided to keep it :P.

Thats what im talking bout

Damn man, Im totally digging this track. The melody is insane

xSentin3l responds:

Haha I know I love it! Hate to be a fan of myself but this tune is big!

Impressive!

Wow, XS and Girlstep, you guys make a sick team when it comes to dropping serious beats. I'm really liking the glitchy synths and the deep melody. And the sound quality is mastered so well. Awesome work guys, can't wait to hear more!

~NK~

xSentin3l responds:

I'm glad to hear you like the mastering, as this was always my biggest problem and still is! Mastering keeps me up at night.

Impressive!

For your first Dubstep track with only sytrus and Massive I am mindblown. The entire track is crisp and well mastered, and the bass synths/ wobbles have a high quality to them. And there's a nice catchy melody to go along with it. Great work man, I can't wait to hear more!

~NK~

Sunshaft responds:

I use massive, but this one is without. thank you for review. I WILL do more :)

Be sure to check out my page on Facebook! Also, if you would like to use and of my music for videos/ games, feel free to do so without asking. Just properly credit me :)

27, Male

Connecticut

Joined on 5/4/07

Level:
16
Exp Points:
2,554 / 2,840
Exp Rank:
15,581
Vote Power:
5.77 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
369,323
Blams:
0
Saves:
1
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Trophies:
13
Medals:
111